Uncategorized

Nieuw begin….

Hier is hij dan, mijn blog! Ik ben erg blij om mijn voornemen eindelijk te realiseren…. en hopelijk zullen jullie even enthousiast zijn als ik.

Wat staat jullie te wachten? Een tijdje geleden moest ik mijn levensstijl drastisch veranderen…ik ben oa verhuisd, overgestapt op natuurcosmetica, heb mijn eetgewoontes veranderd (sommige vinden niet dat ik zou kunnen zeggen ‘verbeterd’) en ik probeer meer rust in mijn leven te krijgen…. en all dit zonder de mooie dingen in het leven te moeten missen. En precies deze wil ik dan ook met jullie delen. Ik hoop jullie enthousiast te maken, jullie te motiveren en jullie moed te maken om ook stappen te durven zetten die jullie nooit mogelijk hebben geacht.

Ik heb er zin in en verheug me op jullie!

/liv

Leave a Reply

